Magda Pischetola
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-6697-2118
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2015
Beyond online activism: digital literacy as a key to political engagement
Pischetola, Magda, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Collaborative Learning. Challenges and Strategies for Digital Inclusion
Pischetola, Magda, 2015, Agents and Voices. A Panorama of Media Education in Brazil, Portugal and Spain. Eleá, I. (red.). Sweden: Nordicom-Danmark, s. 100-115 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Technology for Inclusion and Change: comparative research studies on one‑to-one programs in Italy, Ethiopia and Brazil
Pischetola, Magda, 2015, Digital literacy, Technology and Social inclusion. Pereira, S. (red.). Humus, s. 129-164 36 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 315133342
Flest downloads
-
11
downloads
Design principles for higher education teacher development: the Teknosofikum course/concept
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet