Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati. / Kappel, Klemens.

Hvordan styres videns-samfundet?: Demokrati, ledelse og organisering. red. / Jan Faye; David Budtz Pedersen. Nyt fra Samfundsvidenskaberne, 2012. s. 75-96.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Kappel, K 2012, Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati. i J Faye & DB Pedersen (red), Hvordan styres videns-samfundet?: Demokrati, ledelse og organisering. Nyt fra Samfundsvidenskaberne, s. 75-96.

APA

Kappel, K. (2012). Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati. I J. Faye, & D. B. Pedersen (red.), Hvordan styres videns-samfundet?: Demokrati, ledelse og organisering (s. 75-96). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.

Vancouver

Kappel K. Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati. I Faye J, Pedersen DB, red., Hvordan styres videns-samfundet?: Demokrati, ledelse og organisering. Nyt fra Samfundsvidenskaberne. 2012. s. 75-96

Author

Kappel, Klemens. / Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati. Hvordan styres videns-samfundet?: Demokrati, ledelse og organisering. red. / Jan Faye ; David Budtz Pedersen. Nyt fra Samfundsvidenskaberne, 2012. s. 75-96

Bibtex

@inbook{1f5419ba6ac04cd483ad30298291cef5,
title = "Videnskabens s{\ae}rlige rolle i det liberale demokrati",
author = "Klemens Kappel",
year = "2012",
month = apr,
day = "16",
language = "Dansk",
isbn = "9788776830267",
pages = "75--96",
editor = "Jan Faye and Pedersen, {David Budtz}",
booktitle = "Hvordan styres videns-samfundet?",
publisher = "Nyt fra Samfundsvidenskaberne",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Videnskabens særlige rolle i det liberale demokrati

AU - Kappel, Klemens

PY - 2012/4/16

Y1 - 2012/4/16

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788776830267

SP - 75

EP - 96

BT - Hvordan styres videns-samfundet?

A2 - Faye, Jan

A2 - Pedersen, David Budtz

PB - Nyt fra Samfundsvidenskaberne

ER -

ID: 38308486