Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. / Borgnakke, Karen.

Didaktik i udvikling. red. / Torben Spanget et al. Christensen. Aarhus : Klim, 2018. s. 296-311.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K 2018, Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. i TSEA Christensen (red.), Didaktik i udvikling. Klim, Aarhus, s. 296-311.

APA

Borgnakke, K. (2018). Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. I T. S. E. A. Christensen (red.), Didaktik i udvikling (s. 296-311). Klim.

Vancouver

Borgnakke K. Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. I Christensen TSEA, red., Didaktik i udvikling. Aarhus: Klim. 2018. s. 296-311

Author

Borgnakke, Karen. / Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. Didaktik i udvikling. red. / Torben Spanget et al. Christensen. Aarhus : Klim, 2018. s. 296-311

Bibtex

@inbook{8185a8c90a7045eb84d4d2d97e3a25a1,
title = "L{\ae}rerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Didaktik, l{\ae}rerprofessionalitet, etnografisk analyse",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2018",
month = jun,
language = "Dansk",
isbn = "9788772042206",
pages = "296--311",
editor = "Christensen, {Torben Spanget et al.}",
booktitle = "Didaktik i udvikling",
publisher = "Klim",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2018/6

Y1 - 2018/6

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Didaktik, lærerprofessionalitet, etnografisk analyse

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788772042206

SP - 296

EP - 311

BT - Didaktik i udvikling

A2 - Christensen, Torben Spanget et al.

PB - Klim

CY - Aarhus

ER -

ID: 198378916