I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Standard
I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. / Hendricks, Vincent Fella; Vestergaard, Mads.
I: Berlingske Tidende, 22.02.2020, s. 16-17.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Harvard
Hendricks, VF & Vestergaard, M 2020, 'I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt', Berlingske Tidende, s. 16-17.
APA
Hendricks, V. F., & Vestergaard, M. (2020). I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. Berlingske Tidende, 16-17.
Vancouver
Hendricks VF, Vestergaard M. I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. Berlingske Tidende. 2020 feb. 22;16-17.
Author
Bibtex
@article{a4ebad0c26a548e88540bf40dc5ef6e2,
title = "I opm{\ae}rksomheds{\o}konomien er det indbringende at v{\ae}re kendt for at v{\ae}re kendt",
author = "Hendricks, {Vincent Fella} and Mads Vestergaard",
year = "2020",
month = feb,
day = "22",
language = "Dansk",
pages = "16--17",
journal = "Berlingske Tidende",
issn = "0106-4223",
publisher = "Berlingske Tidende A/S",
}
RIS
TY - INPR
T1 - I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt
AU - Hendricks, Vincent Fella
AU - Vestergaard, Mads
PY - 2020/2/22
Y1 - 2020/2/22
M3 - Bidrag til avis - Avisartikel
SP - 16
EP - 17
JO - Berlingske Tidende
JF - Berlingske Tidende
SN - 0106-4223
ER -
ID: 236427436