"Det tvetydige i det tokulturelle projekt". I Inger M. Clausen & Bolette Moldenhawer: Dig & Mig & Vi To - evaluering af tokulturelle klasser. Enghøjskolen, Hvidovre.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Standard
"Det tvetydige i det tokulturelle projekt". I Inger M. Clausen & Bolette Moldenhawer: Dig & Mig & Vi To - evaluering af tokulturelle klasser. Enghøjskolen, Hvidovre. / Moldenhawer, Bolette.
Hvidovre Kommune : Pædagogisk Central i Hvidovre, 1993. 107 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - BOOK
T1 - "Det tvetydige i det tokulturelle projekt". I Inger M. Clausen & Bolette Moldenhawer: Dig & Mig & Vi To - evaluering af tokulturelle klasser. Enghøjskolen, Hvidovre.
AU - Moldenhawer, Bolette
PY - 1993
Y1 - 1993
N2 - To-sproglig/kulturel uddannelse. Skole, kultur, etnisk identitet
AB - To-sproglig/kulturel uddannelse. Skole, kultur, etnisk identitet
M3 - Book
BT - "Det tvetydige i det tokulturelle projekt". I Inger M. Clausen & Bolette Moldenhawer: Dig & Mig & Vi To - evaluering af tokulturelle klasser. Enghøjskolen, Hvidovre.
PB - Pædagogisk Central i Hvidovre
CY - Hvidovre Kommune
ER -
ID: 277190