Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Standard
Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. / Redvall, Eva Novrup.
I billedet er alt muligt. red. / Bent Fausing; Eva Novrup Redvall. København : Tiderne Skifter, 2000. s. 85-118.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Harvard
Redvall, EN 2000, Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. i B Fausing & EN Redvall (red), I billedet er alt muligt. Tiderne Skifter, København, s. 85-118.
APA
Redvall, E. N. (2000). Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. I B. Fausing, & E. N. Redvall (red.), I billedet er alt muligt (s. 85-118). Tiderne Skifter.
Vancouver
Redvall EN. Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film. I Fausing B, Redvall EN, red., I billedet er alt muligt. København: Tiderne Skifter. 2000. s. 85-118
Author
Bibtex
@inbook{7df4db50e7c711ddbf70000ea68e967b,
title = "Produktplacering - n{\aa}r film bliver reklame og reklame film",
author = "Redvall, {Eva Novrup}",
year = "2000",
language = "Dansk",
isbn = "87-7445-907-4",
pages = "85--118",
editor = "Bent Fausing and Redvall, {Eva Novrup}",
booktitle = "I billedet er alt muligt",
publisher = "Tiderne Skifter",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Produktplacering - når film bliver reklame og reklame film
AU - Redvall, Eva Novrup
PY - 2000
Y1 - 2000
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 87-7445-907-4
SP - 85
EP - 118
BT - I billedet er alt muligt
A2 - Fausing, Bent
A2 - Redvall, Eva Novrup
PB - Tiderne Skifter
CY - København
ER -
ID: 9882115