Jette Seiden Hyldegård
Lektor
- 2024
- Udgivet
Collaborative interpretation as craft: slow theory development in Library and Information Science.
Hicks, A., McKenzie, P., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 1 apr. 2024, 2 s. ASIS&TPublikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Identifying the implied information ‘user’ in models of information behaviour through a meta-ethnographic approach
Hyldegård, Jette Seiden, 2024, (Accepteret/In press). 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Value creation pedagogy in higher education: Twelve cases from engineering, healthcare, pedagogy, business, humanities and natural science
Lackéus, M., Hyldegård, Jette Seiden & Færgemann, H. M., 2024, (Accepteret/In press). 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Det 'hybride Zoom': Feedback-forberedelse som motiverende "driver" mellem det synkrone og asynkrone læringsrum
Hyldegård, Jette Seiden & Engerer, Volkmar Paul, 2023, I: Læring og Medier (LOM). 15, 26, s. 1-21Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Qualifying value creation in Entrepreneurial teaching and educational development.
Hyldegård, Jette Seiden & Færgemann, H. M., 2023. 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The implied peer: Thesis writers’ feedback activities and experiences in group supervision
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, 2023, I: Studies in Higher Education. 48, 11, s. 1754-1766 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
#07: Innovation & Entreprenørskab - Universitetspædagogisk Snak
Hyldegård, Jette Seiden & Senderrovitz, M., aug. 2022Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
- Udgivet
Looking at information behaviour from a transitional perspective
Bronstein, J., Hicks, A., Hyldegård, Jette Seiden, McKenzie, P., Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 2022. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
We thought we knew what we were talking about: The (de)conceptualisation of LIS
Hicks, A., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, McKenzie, P., Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 2022. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“Value creation is important - but we seldom use that word” - an exploratory study of value creation in innovation and entrepreneurship teaching at the university
Hyldegård, Jette Seiden & Færgemann, H. M., 2022. 17 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 32266115
Flest downloads
-
5323
downloads
Between individual and group - exploring group members' information behavior in context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1971
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1025
downloads
Position paper: Web tutorials and Information Literacy research
Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Udgivet