Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Influencere er opmærksomhedsøkonomien ene procent
Hendricks, Vincent F. & Mehlsen, C., 12 dec. 2022, I: Tid & Tendenser. 3.22, s. 11-22 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Targetted ad marketing
Hendricks, Vincent F., 18 okt. 2022, I: Indian Management Journal. oct., s. 28-31Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 985881
Flest downloads
-
255
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
156
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet