Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
Why statistical offices should hire a comedian
Hendricks, Vincent F. & Jutting, J., 10 jul. 2019, I: The OECD observer. Organisation for Economic Co-operation and Development. s. 1-1 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Response by the authors
Hendricks, Vincent F. & Michelsen Kjeldahl, E., 25 feb. 2019, I: E M B O Reports. s. 1-1 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 985881
Flest downloads
-
256
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
157
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet