Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
Os og Dem: Identitetspolitiske akser, ideer og afsporede debatter
Marker, S. L. & Hendricks, Vincent F., 22 aug. 2019, København: Gyldendal. 214 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Offentlighedens Rum
Frogner, T. (red.), Hendricks, Vincent F. (red.), Stjernfelt, F. (red.) & Wiewiura, J. S. (red.), 6 jun. 2019, Århus: Forlaget Møllegades Boghandel. 180 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Reality Lost: Markets of Attention, Misinformation and Manipulation
Hendricks, Vincent F. & Vestergaard, M., 2019, Cham: Springer. 166 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
ID: 985881
Flest downloads
-
256
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
158
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet