Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
Forord
Wiewiura, J. S., Frogner, T., Hendricks, Vincent F. & Stjernfelt, F., 6 jun. 2019, Offentlighedens Rum. Wiewiura, J. S., Frogner, T., Hendricks, V. F. & Stjernfelt, F. (red.). Forlaget Møllegades Boghandel, s. 8-10 3 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 985881
Flest downloads
-
256
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
157
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet