Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
If we over-invest in the social media bubble, what happens when it bursts?
Hendricks, Vincent F., 13 nov. 2015, I: The Conversation.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Humanioras rolle i boblestudier
Hendricks, Vincent F., 28 jul. 2015, Kampen om disciplinerne: Viden og videnskabelighed i humanistisk forskning. Budtz Pedesen, D., Stjernfelt, F. & Køppe, S. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 277-94 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Social Epistemology: 5 Questions
Hendricks, Vincent F. (red.) & Pritchard, D. (red.), 15 jan. 2015, London / New York: Automatic Press / VIP. 179 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 985881
Flest downloads
-
255
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
156
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet