Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
Sandhedsministeriet: Techplatformenes indflydelse på tidens fakta, følelser og fortællinger
Mehlsen, C. & Hendricks, Vincent F., 2021, Informations Forlag. 246 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Opmærksomhedsøkonomien i mediemarkedet
Hendricks, Vincent F., 1 jan. 2021, Når medierne sætter dagsordenen. Borberg et al, V. (red.). København: Djøf Forlag, s. 323-342 19 s. 15Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 985881
Flest downloads
-
256
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
158
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet