Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9194-6085
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2011
- Udgivet
The mediatisation of religion: Theorising religion, media and social change
Hjarvard, Stig, jun. 2011, I: Culture and Religion. 12, 2, s. 119–135 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
News Media and the Globalization of the Public Sphere
Hjarvard, Stig, 2011, København: Institut for Film-, 27 s.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Review of John B. Thompson: Merchants of Culture: The Publishing Business in the Twenty-First Century
Hjarvard, Stig, 2011, I: MedieKultur (Online). 27, 51, s. 172-175 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
ID: 11746
Flest downloads
-
6618
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
4969
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3292
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet