Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 2010
  2. Udgivet

    Die Mediendynamik der Mohammed-Karikaturen Krise

    Hjarvard, Stig, 2010, Medienkultur im Wandel. Hepp, A., Höhn, M. & Wimmer, J. (red.). UVK Verlagsgesellschaft, s. 169-180 12 s. (Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft, Bind 37).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Introduction: Newspapers and journalism in transition

    Hjarvard, Stig, 2010, I: Nordic Journal of Media Studies. 8, 1, s. 3-8 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Medialiseringen af uddannelse og undervisning

    Hjarvard, Stig, 2010, Læring med levende billeder. Christiansen, H-C. & Rose, G. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 29-52 24 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Mediatization - Empirical Perspectives: An Introduction to a Special Issue

    Hjarvard, Stig, Lundby, K. & Hepp, A., 2010, I: Communications - the European Journal of Communication Research. 35, 3, s. 223–228 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    The views of the news: The role of political newspapers in a changing media landscape

    Hjarvard, Stig, 2010, I: Nordic Journal of Media Studies. 8, 1, s. 25-48 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 11746