Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9194-6085
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2009
- Udgivet
Dansk tv og presse under globalt pres
Hjarvard, Stig, 2009, Globaliseringens udfordringer: Politiske og administrative modeller under pres. Marcussen, M. & Ronit, K. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 170-196 27 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
News Media and the Globalization of the Public Sphere
Hjarvard, Stig, 2009, Media Studies. A Reader. Thornham, S., Bassett, C. & Marris, P. (red.). 3 udg. Edinburgh: Edinburgh University Press, s. 671-689 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Soft Individualism: Media and the Changing Social Character
Hjarvard, Stig, 2009, Mediatization: Concept, Changes, Consequences. Lundby, K. (red.). Peter Lang, s. 159-177 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Ustabile forbindelser: Medier i en globaliseret verden
Hjarvard, Stig, 2009, Globale medier i verdens brændpunkter. Galal, E. & Thunø, M. (red.). København: Museum Tusculanum, s. 9-22 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 11746
Flest downloads
-
6644
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
5016
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3293
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet