Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 1997
  2. Udgivet

    Anmeldelse af Bruno Ingemanns: Fotografiet under pres

    Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 26, s. 84-86 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  3. Udgivet

    Anmeldelse af Paul Messaris: Visual Persuasion. The Role of Images in Advertising

    Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 27, s. 86-87 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  4. Udgivet

    Forholdet mellem kvantitative og kvalitative metoder i medieforforskningen

    Hjarvard, Stig, 1997, I: Norsk Medietidsskrift. 2, s. 59-80 22 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  5. Udgivet

    Simulerede samtaler. Om forholdet mellem interpersonel kommunikation og medieformidlet kommunikation

    Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 26, april 1997, s. 5-17

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

ID: 11746