Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9194-6085
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 1997
- Udgivet
Anmeldelse af Bruno Ingemanns: Fotografiet under pres
Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 26, s. 84-86 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Paul Messaris: Visual Persuasion. The Role of Images in Advertising
Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 27, s. 86-87 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Forholdet mellem kvantitative og kvalitative metoder i medieforforskningen
Hjarvard, Stig, 1997, I: Norsk Medietidsskrift. 2, s. 59-80 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Simulerede samtaler. Om forholdet mellem interpersonel kommunikation og medieformidlet kommunikation
Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 26, april 1997, s. 5-17Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
ID: 11746
Flest downloads
-
6644
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
5016
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3293
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet