Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9194-6085
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 1997
- Udgivet
Kendthed eller kendskab? Om infortainment og journalistik
Hjarvard, Stig, 1997, I: "Reklame". 2, s. 12-15 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
ID: 11746
Flest downloads
-
6626
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
4992
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3292
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet