Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
"Live". Om tid og rum i TV-nyheder
Hjarvard, Stig, 1992, I: Nordicom-Information/Nordicom Review. 3-4 (dobbeltnummer), s. 115-130Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
A Welcome Research on Media Innovations: Review of Terje Colbjørnsen's doctoral dissertation: "Continuity in change. Case studies of digitalization and innovation in the Norwegian book industry 2008–2012"
Hjarvard, Stig & Steiner, A., 7 okt. 2015, I: Norsk Medietidsskrift. 22, 3, s. 1-2 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af "Allmennkringkastningens autoritet"
Hjarvard, Stig, 1999, I: MedieKultur. 30, s. 96-98 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Bruno Ingemanns: Fotografiet under pres
Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 26, s. 84-86 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Ian Hutchby: "Conversation and Technology"
Hjarvard, Stig, 2002, I: MedieKultur. 34, s. 116-118 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Ib Poulsens disputats: Radiomontagen og dens rødde. Et studie i den danske radiomontage med vægt på dens radiofoniske rødder
Hjarvard, Stig, 2007, I: MedieKultur. 42/43, s. 118-120 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af John B. Thompson: "Books in the Digital Age"
Hjarvard, Stig, 2006, I: European Journal of Communication. 3, s. 409-411 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Paul Messaris: Visual Persuasion. The Role of Images in Advertising
Hjarvard, Stig, 1997, I: MedieKultur. 13, 27, s. 86-87 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Books and publishing in a digital age – an introduction
Hjarvard, Stig & Helles, Rasmus, 1 jun. 2015, I: Northern Lights. Film & Media Studies Yearbook. 13, 1, s. 3-9 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Da Mediação à Midiatização: a institucionalização das novas mídias
Hjarvard, Stig, 25 aug. 2015, I: Parágrafo: Revista Científica de Comunicação Social da FIAM-FAAM. 2, 3, s. 51-62 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 11746
Flest downloads
-
6644
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
5016
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3293
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet