Olivier Driessens
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0003-0933-419X
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
Celebrity and celetoid
Driessens, Olivier, 23 apr. 2021, The Wiley-Blackwell Encyclopedia of Sociology. Ritzer, G. & Rojek, C. (red.). 2nd udg.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
Celebrity in the age of global communication networks
Driessens, Olivier, 2018, Routledge Handbook of Celebrity Studies. Elliott, A. (red.). London: Routledge, s. 245-254 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Introduction: Situating Dynamics of Mediatization
Driessens, Olivier & Hjarvard, Stig, 5 dec. 2017, Dynamics of Mediatization: Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital Age. Driessens, O., Bolin, G., Hepp, A. & Hjarvard, S. (red.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 1-8 8 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- 2015
- Udgivet
The Democratization of Celebrity: Mediatization, Promotion, and the Body
Driessens, Olivier, 30 okt. 2015, A Companion to Celebrity. John Wiley & Sons, Inc., s. 371-384 14 s. (A Companion to Celebrity).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Van celebrity en politiek naar celebritypolitiek: Een macrosociologische analyse van de veranderende rol van bekendheid in de Belgische politiek
Driessens, Olivier, 2015, Media, Democratie en Identiteit . Biltereyst, D., Van Bauwel, S. & Joye, S. (red.). Gent: Academia Press, s. 233-249Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 188941684