Olivier Driessens
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
'Do (not) go to vote!' Media provocation explained
Driessens, Olivier, okt. 2013, I: European Journal of Communication. 28, 5, s. 556-569 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A celebritização da sociedade e da cultura: entendendo a dinâmica estrutural da cultura da celebridade
Driessens, Olivier, 11 dec. 2014, I: C-Legenda - Revista do Programa de Pós-graduação em Cinema e Audiovisual. 31, s. 8Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Being a celebrity in times of its democratisation: a case study from the Flemish region
Driessens, Olivier, jul. 2013, I: Celebrity Studies. 4, 2, s. 249-253 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity and celetoid
Driessens, Olivier, 23 apr. 2021, The Wiley-Blackwell Encyclopedia of Sociology. Ritzer, G. & Rojek, C. (red.). 2nd udg.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Encyclopædiartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity capital: Redefining celebrity using field theory
Driessens, Olivier, sep. 2013, I: Theory and Society. 42, 5, s. 543-560 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity in the age of global communication networks
Driessens, Olivier, 2018, Routledge Handbook of Celebrity Studies. Elliott, A. (red.). London: Routledge, s. 245-254 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Celebrity, Aspiration and Contemporary Youth: Education and Inequality in an Era of Austerity
Driessens, Olivier, 2020, I: Journal of Education Policy. 36, 6, s. 865-866Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
De Celebritysupermarkt
Driessens, Olivier, 1 dec. 2010, I: Tijdschrift voor Communicatiewetenschap. 38, 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Dynamics of Mediatization: Institutional Change and Everyday Transformations in a Digital Age
Driessens, Olivier (red.), Bolin, G. (red.), Hepp, A. (red.) & Hjarvard, Stig (red.), 5 dec. 2017, Cham: Palgrave Macmillan. 338 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Expanding celebrity studies’ research agenda: theoretical opportunities and methodological challenges in interviewing celebrities
Driessens, Olivier, 3 apr. 2015, I: Celebrity Studies. 6, 2, s. 192-205 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 188941684