Jacob Ørmen

Jacob Ørmen

Tenure track adjunkt, Lektor

Medlem af:


    1. 2023
    2. E-pub ahead of print

      Diamond Hands to The Moon: Idiocultural Mobilization and Politicization of Personal Finance on r/wallstreetbets

      Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, (E-pub ahead of print) I: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies. 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Institutional Polymorphism: Diversification of Content and Monetization Strategies on YouTube

      Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Television & New Media. 24, 4, s. 432-451 20 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      The Output Imperative: Productivity and precarity on YouTube

      Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, I: Information, Communication & Society. 24, 4, s. 432-451 20 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube

      Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Media, Culture & Society. 45, 2, s. 225–245 21 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. 2021
    7. Udgivet

      Converging cultures of communication: A comparative study of Internet use in China, Europe, and the United States

      Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 27 jul. 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1751–1772

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      The social uses of the Internet: Introduction to the special section

      Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 15 maj 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1739–1750

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Explicating engagement: An exploratory mapping and critical discussion of a contested concept

      Ørmen, Jacob, 11 maj 2021, I: Participations: Journal of Audience & Reception Studies. 18, 1, s. 244-65 22 s., 14.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. 2020
    11. Udgivet

      Big data and explanation: Reflections on the uses of big data in media and communication research

      Helles, Rasmus & Ørmen, Jacob, 25 jun. 2020, I: European Journal of Communication. 35, 3, s. 290-300 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    12. 2019
    13. Udgivet

      From Consumer Demand to User Engagement: Comparing the Popularity and Virality of Election Coverage on the Internet

      Ørmen, Jacob, 1 jan. 2019, I: The International Journal of Press/Politics. 24, 1, s. 49-68 20 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    14. Udgivet

      Not So Distinct After All: Assessing Social Stratification of News Users on the Web

      Ørmen, Jacob, 2019, I: Journalism Studies. 20, 11, s. 1653-1670

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 34332931