Jacob Ørmen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-09
Medlem af:
- 2023
- E-pub ahead of print
Diamond Hands to The Moon: Idiocultural Mobilization and Politicization of Personal Finance on r/wallstreetbets
Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, (E-pub ahead of print) I: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies. 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Institutional Polymorphism: Diversification of Content and Monetization Strategies on YouTube
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Television & New Media. 24, 4, s. 432-451 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Output Imperative: Productivity and precarity on YouTube
Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, I: Information, Communication & Society. 24, 4, s. 432-451 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Media, Culture & Society. 45, 2, s. 225–245 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Converging cultures of communication: A comparative study of Internet use in China, Europe, and the United States
Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 27 jul. 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1751–1772Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The social uses of the Internet: Introduction to the special section
Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 15 maj 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1739–1750Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Explicating engagement: An exploratory mapping and critical discussion of a contested concept
Ørmen, Jacob, 11 maj 2021, I: Participations: Journal of Audience & Reception Studies. 18, 1, s. 244-65 22 s., 14.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Big data and explanation: Reflections on the uses of big data in media and communication research
Helles, Rasmus & Ørmen, Jacob, 25 jun. 2020, I: European Journal of Communication. 35, 3, s. 290-300 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
From Consumer Demand to User Engagement: Comparing the Popularity and Virality of Election Coverage on the Internet
Ørmen, Jacob, 1 jan. 2019, I: The International Journal of Press/Politics. 24, 1, s. 49-68 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Not So Distinct After All: Assessing Social Stratification of News Users on the Web
Ørmen, Jacob, 2019, I: Journalism Studies. 20, 11, s. 1653-1670Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34332931
Flest downloads
-
557
downloads
Googling the news: Opportunities and challenges in studying news events through Google Search
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
148
downloads
欧洲受众媒介格局研究
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
56
downloads
Explicating engagement: An exploratory mapping and critical discussion of a contested concept
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet