Jacob Ørmen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-09
Medlem af:
- Udgivet
欧洲受众媒介格局研究
Helles, Rasmus, Ørmen, Jacob, Radil, C. H., Jensen, Klaus Bruhn & Yu, G. (Oversætter), 2016, I: 新闻与传播研究. B12, s. 85-101 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“Being There, Everywhere”: How to Trace Interactions on Social Media in Real-Time
Ørmen, Jacob, 19 jun. 2013.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Two faces of collective attention: Comparing the popularity and virality of news stories during an election campaign
Ørmen, Jacob, 1 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Media, Culture & Society. 45, 2, s. 225–245 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The use of Twitter in the Danish EP elections 2014
Jensen, J. L., Ørmen, Jacob & Lomborg, Stine, 2016, The Routledge Companion to Social Media and Politics. Bruns, A., Enli, G., Skogerbø, E., Larsson, A. O. & Christensen, C. (red.). New York: Routledge, s. 503-517 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The social uses of the Internet: Introduction to the special section
Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 15 maj 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1739–1750Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The internet and other media of communication
Ørmen, Jacob, Hölig, S., Lai, Signe Sophus, Pagh, Jesper, Zeng Skovhøj, F. H., Hasebrink, U., Behre, J., Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 29 nov. 2022, Comparing communications systems: The internets of China, Europe, and the United States. Jensen, K. B. & Helles, R. (red.). Routledge, s. 46-76 31 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The aura of face-to-face communication
Ørmen, Jacob, Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 1 nov. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Output Imperative: Productivity and precarity on YouTube
Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, I: Information, Communication & Society. 24, 4, s. 432-451 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Media Landscapes of European Audiences
Helles, Rasmus, Ørmen, Jacob, Radil, C. H. & Jensen, Klaus Bruhn, 2015, I: International Journal of Communication. 9, s. 299-320 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34332931
Flest downloads
-
557
downloads
Googling the news: Opportunities and challenges in studying news events through Google Search
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
148
downloads
欧洲受众媒介格局研究
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
56
downloads
Explicating engagement: An exploratory mapping and critical discussion of a contested concept
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet