Jacob Ørmen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-09
Medlem af:
ORCID: 0000-0003-4807-8395
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
"Would you like to set the agenda?": Investigating the motivations of Danish Twitter users during the European Parliament election 2014
Ørmen, Jacob, 6 feb. 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Smartphone log data in a qualitative perspective
Ørmen, Jacob & Thorhauge, Anne Mette, 21 jan. 2015, I: Mobile Media & Communication. 3, 3, s. 335-350 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A collision of standards? Ethical concerns in studying politicians and ordinary users on social media
Lomborg, Stine & Ørmen, Jacob, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Media Landscapes of European Audiences
Helles, Rasmus, Ørmen, Jacob, Radil, C. H. & Jensen, Klaus Bruhn, 2015, I: International Journal of Communication. 9, s. 299-320 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34332931
Flest downloads
-
555
downloads
Googling the news: Opportunities and challenges in studying news events through Google Search
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
147
downloads
欧洲受众媒介格局研究
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
56
downloads
Explicating engagement: An exploratory mapping and critical discussion of a contested concept
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet