Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 2008
  2. Udgivet

    Den anden presserevolution: Videnskabet

    Hjarvard, Stig, 10 okt. 2008, I: Universitetsavisen. 12, s. 22-23 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kronik

  3. Udgivet

    Danmarks nye pressesystem

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Samfundsfagsnyt. 170, s. 9-25 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  4. Udgivet

    En verden af medier: Medialiseringen af politik, sprog, religion og leg

    Hjarvard, Stig, 2008, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 298 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Introduction: The mediatization of religion: enchantment, media and popular culture

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 3-8 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  6. Udgivet

    Kommunikasjonssamfunnet: Moral, praksis og digital teknologi

    Hjarvard, Stig, Levold, N. (red.) & Spilker, H. (red.), 2008, I: Norsk Medietidsskrift. 15, 2, s. 156-159 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelse

  7. Udgivet

    Politisk spin

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Tidsskriftet Politik. 11, 1, s. 112-113 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelse

  8. Udgivet

    TV 2 i kulturpolitisk tomrum

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende. s. 23 1 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    The Mediatization of Religion: Enchantment, Media, and Popular Culture

    Hjarvard, Stig (red.), 2008, Bristol: Intellect. 199 s. (Northern Lights. Film & Media Studies Yearbook).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologifagfællebedømt

  10. Udgivet

    The mediatization of religion: A theory of the media as agents of religious change

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 9-26 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  11. Udgivet

    The mediatization of society: A theory of the media as agents of social and cultural change

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordicom Review. 29, 2, s. 105-134 30 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

ID: 11746