Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 2000
  2. Udgivet

    Brugbare, nyttige og behagelige: Om avisens tilblivelse og sociale funktion under enevælden

    Hjarvard, Stig, 2000, Sekvens 2000: Årbog for Institut for Film- & Medievidenskab. København: Institut for Film- og Medievidenskab, KU, s. 115-158 44 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  3. Udgivet

    Det selskabelige samfund

    Hjarvard, Stig, 2000, I: Samvirke. 11, s. 14-20 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  4. Udgivet

    Fra ideologisk invasion til kulturelle møder: Om dansk forskning i udenlandske, internationale og globale medieforhold

    Hjarvard, Stig, 2000, I: MedieKultur. 31, s. 36-46 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  5. Udgivet

    Mediated Encounters

    Hjarvard, Stig, 2000, København: Institut for Film-, 21 s.

    Publikation: Working paperForskning

  6. Udgivet

    Nærhedens nyheder

    Hjarvard, Stig, 2000, TV2 på skærmen. København: Samfundslitteratur, s. 131-159 29 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  7. Udgivet

    Proximity: The Name of the Ratings Game

    Hjarvard, Stig, 2000, Special Issue: The 14th.Nordic Conference on Media and Communication Research. Göteborg, Sverige: Nordicom, s. 63-81 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

ID: 11746